4H-kotityöpalvelu

Apua arkeen yli 20 vuotta

Koronaviruspandemia ei toistaiseksi vaikuta Hämeenlinnan Seudun 4H-yhdistyksen kotityöpalvelun toimintaan. Pyrimme turvaamaan palveluidemme toiminnan jatkuvuuden.

Ammattitaitoisella ja koulutetulla henkilökunnallamme on edelleen valmius auttaa asiakkaitamme siivouksessa ja kotitöissä. Kiinnitämme entistäkin tarkemmin huomiota hyvään hygieniaan. Olemme tehostaneet hygieniaohjeistusta sekä toimenpiteitä kotikäynneillä. Varmistamme näin, etteivät tartunnat leviä.

Kun tulemme kotiisi auttamaan tai siivoamaan

  • Emme tule sairaana töihin.
  • Emme kättele sinua tervehtiessämme.
  • Huolehdimme hyvästä käsihygieniasta ja käytämme sinun omia siivousvälineitä

Sinulta asiakkaanamme odotamme huolellisuutta

  • Pidäthän huolta omasta käsihygieniasta: pese kädet vedellä ja saippualla.
  • Pyydämme sinua ilmoittamaan viipymättä, mikäli olet sairastunut, epäilet sairautta perhepiirissä tai luonasi on käynyt vierailijoita, jotka ovat olleet sairastuneita tai ovat sairastuneet.

Vuonna 1998 käynnistynyt 4H-kotityöpalvelu tarjoaa apua arjen askareisiin.

4H-kotityöpalveluilta voi tilata

  • Siivouspalvelut
  • Asiointi- ja ulkoiluttamisapua
  • Ruoanvalmistusta kotona
  • Tekstiili- ja vaatehuoltopalveluita
  • Apua puutarhan hoitotöihin

Kauppa- ja asiointiapu

  • Ajanvarauksella autamme esim. kauppa- ja apteekkiasioinnissa

Palveluhinnat

  • Kotiapupalvelun hinta on 37,20 €/h, sis. alv. 24 % (veroton hinta 30,00 €/h)
  • Olemme Hämeenlinnan kaupungin palvelusetelituottaja
  • Olemme Hämeenlinnan kaupungin valvomassa yksityisten sosiaalipalveluiden tukipalvelut-tuottajien rekisterissä. Kauttamme on mahdollisuus saada arvonlisäverotonta sosiaalipalveluiden tukipalveluita. Jos asiakkaan toimintakyky on sairauden tai ikääntymisen vuoksi alentunut, voi palvelun saada arvonlisäverottomasti. Palvelu on silti myös kotitalousvähennykseen oikeuttavaa.
  • Matkakorvaus edestakaisin 4,96 €/käynti sis. alv. 24 % (veroton hinta 4,00 €/käynti)
  • Todistus 15 €

Palvelua tilatessa huomioitavaa

  • minimituntimäärä on yksi työtunti
  • siivous tehdään asiakkaan siivousvälineillä
  • mikäli työ tehdään 4H-kotityöpalvelun välineillä, lisäämme laskuun 0,5 h tuntihinnasta
  • Asiakkaan tulee ilmoittaa välittömästi muutoksista palveluntuottajille, mikäli laskutustiedot tai laskutuksen peruste muuttuu. Esim. Jos asiakas on oikeutettu ostamaan palveluita ilman alvia tai saa tukipalvelusetelin.

Peruutusehdot

Peruutus on tehtävä viimeistään (2) arkipäivää ennen sovittua tapahtumapäivää, ilmoittamispäivä mukaan lukien. Tästä emme peri kuluja.

  • Samana päivänä tehdystä peruutuksesta laskutamme 50 % tilauksen summasta
  • Äkillisessä tilanteessa, jossa henkilö joutuu sairaalaan juuri ennen tilattua asiakasaikaa, emme peri kuluja.

Palvelumme on kotitalousvähennyskelpoista. 

Työtilaukset ja tiedustelut

Hallintopäällikkö Tuija Ruokolahti puh. 040 504 9050